welcome

Καλωσορίσατε!

Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Θεοδωρακόπουλος και
δημιούργησα ένα εξειδικευμένο κέντρο
αγγλικής γλώσσας τον Ιούνιο του 2012 το
οποίο βρίσκεται στο Εμπορικό Κέντρο « ΑΙΘΡΙΟ»,
Αγ. Κωνσταντίνου 40, στο Μαρούσι Αττικής.

Σπούδασα στο Australian College of English
στο Σύδνεϋ, Αυστραλία και στο Trinity College of London
στο Λονδίνο, Αγγλία. Από το 2001 συνεργάστηκα με
μεγάλους εκπαιδευτικούς οργανισμούς διδάσκοντας Αγγλικά στο Ηνωμένο Βασίλειο (Cambridge, Cit of London,Greenwich).

Η καθημερινότητα της δουλειάς μου εκεί περιλάμβανε μεικτές τάξεις μαθητών με διαφορετικό γλωσσικό υπόβαθρο όπως επίσης και διαφορετικό ηλικιακό υπόβαθρο.
Στους οργανισμούς αυτούς κατείχα και θέση επικεφαλής καθηγητή με καθήκοντα οργάνωσης, ταξινόμησης μαθητών ανάλογα με το επίπεδο αλλά και επιτήρησης και παροχής βοήθειας άλλων καθηγητών.

Τα τελευταία χρόνια ζω στην Αθήνα και παραδίδω ατομικά και ομαδικά μαθήματα κατ’ οίκον και παράλληλα εργάζομαι ως εξεταστής σε μεγάλο οργανισμό πιστοποίησης της Αγγλικής
γλώσσας.
Το 2011-2012 ολοκλήρωσα έναν επιμορφωτικό κύκλο στο γνωστικό αντικείμενο «Μαθησιακές
Δυσκολίες-Δυσλεξία» στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο της Αθήνας.

Σάββατο, 25 Αυγούστου 2012


                   NO HOMEWORK

               School opening surprise

Περισσότερη δουλειά μέσα στην τάξη, συντομότερη και πιο περιεκτική παράδοση μαθήματος, αλλά το καλύτερο από όλα…NO HOMEWORK!

Η πρακτική ‘No homework’ βασίζεται στη μέθοδο Dynamic Learning Programme  που εφαρμόζεται παγκόσμια και η οποία θεωρείτε, και έχει αποδειχθεί να είναι,  όχι μόνο η απάντηση στον περιορισμένο χρόνο των παιδιών και των γονιών τους, αλλά  και η μέθοδος του 21ου αιώνα με τα πιο θεαματικά αποτελέσματα.

Με το πρόγραμμα αυτό οι σπουδαστές, οποιασδήποτε ηλικίας, κατά τις πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσής τους έχουν τη χρονικό περιθώριο να εξερευνήσουν την διδακτέα ύλη, να λύσουν απορίες, να εξασκηθούν μέσα από ασκήσεις και να καθοδηγηθούν σωστά να χρησιμοποιήσουν τα νέα δεδομένα, είτε αυτά είναι λεξιλογικά, είτε γραμματικά κ.α. Έχει αποδειχθεί ότι είναι σημαντικό να δίνεται χρόνος για κατανόηση με παράλληλη άμεση εφαρμογή της καινούρια ύλης με βιωματικό τρόπο. Έτσι, οι  μαθητές μαθαίνουν πιο γρήγορα, πιο εύκολα και πιο σωστά.

Παράλληλα, οι μαθητές συνεργάζονται όταν πρέπει, δημιουργούν σχέσεις και αποκτούν την αίσθηση της ομάδας. Αυτό με τη σειρά του κάνει τους μαθητές να μοιράζονται, να ξεπερνάνε φόβους ή αναστολές όταν πρόκειται για τη χρήση της γλώσσας, να αποκτούν το αίσθημα της ασφάλειας και της αυτοπεποίθησης και έτσι να  χαλαρώνουν στο μάθημα. Ως αποτέλεσμα, είναι ανοικτοί στο να μάθουν και  πιο δεκτικοί  στο να δουλέψουν παραπάνω και πιο σκληρά.

Ταυτόχρονα το μάθημα επικεντρώνεται στο  μαθητή και όχι στον καθηγητή αφού όλα περιστρέφονται γύρω από το χρόνο του μαθητή να κατανοήσει και να χρησιμοποιήσει τη γλώσσα. Έτσι, αλλάζει δραστικά και ο ρόλος του καθηγητή και της σχολικής αίθουσας.

Ο μεν πρώτος, γίνεται αρωγός και καθοδηγητής στην εκμάθηση, εξατομικεύοντας αυτή τη βοήθεια για κάθε μαθητή, ενώ παράλληλα αφήνει λίγο στην άκρη τους παραδοσιακούς ρόλους του εξεταστή και βαθμολογητή. Παράλληλα, αξιολογεί και ενσωματώνει εμβόλιμες ασκήσεις και δραστηριότητες σύμφωνα με τη σύσταση της τάξης-ομάδας. Έτσι, δημιουργούνται σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητή και δάσκαλου. Η δε σχολική αίθουσα λειτουργεί για το σκοπό που υπάρχει, δηλαδή γίνεται ο κατεξοχήν χώρος μέσα στον οποίο προάγεται ο πειραματισμός  και η μάθηση. Ταυτόχρονα ο μαθητής αξιοποιεί το χρόνο του στο σπίτι σε οικογενειακές στιγμές διασκέδασης ή χαλάρωσης ή σε άλλες δραστηριότητες και ενδιαφέροντα.

Τέλος, οι γονείς αποφορτίζονται από την ευθύνη για την προετοιμασία των παιδιών και μπορούν και οι ίδιοι να χαρούν οικογενειακές στιγμές με τα παιδιά τους πέρα από σχολικές υποχρεώσεις. Παράλληλα, αποφεύγονται πειραματισμοί από τους γονείς που μπορεί να δυσκολεύουν και  να μπερδεύουν το μαθητή.

Με αυτή τη πρακτική λοιπόν οι μαθητές καταφέρνουν να ανακαλύψουν τον τρόπο που οι ίδιοι μαθαίνουν καλύτερα, βρίσκουν κίνητρα, και επικεντρώνονται καλύτερα  στις δικές τους ανάγκες, δυνάμεις και αδυναμίες γιατί αισθάνονται ότι το μάθημα τους αφορά προσωπικά.

Η παραπάνω πρακτική είναι τρόπος διδασκαλίας η οποία σε συνδυασμό με την τεχνολογία δίνει στους σπουδαστές μεγάλο προβάδισμα στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας. Παρόλα αυτά, οι μαθητές θα πρέπει να κάνουν επανάληψη της ύλης τους πριν από το επόμενο μάθημα ή και να ολοκληρώσουν ασκήσεις που δεν ολοκληρώθηκαν κατά το μάθημα. Αυτό εξαρτάται καθαρά από τη δυναμική και τη σύνθεση της τάξης καθώς επίσης και από το βαθμό δυσκολίας της ύλης κάθε φορά που μπορεί να προκαλέσει περισσότερες απορίες ή δυσκολίες που θα πρέπει να αντιμετωπιστούν στην  τάξη.    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου